Har du nogle spørgsmål?

Vores team af erfarne og venlige kundeservicemedarbejdere står klar til at hjælpe dig med alt, hvad du måtte have brug for. Uanset om du har spørgsmål om vores produkter, ønsker support eller bare har brug for generel vejledning, er vi her for at hjælpe dig.

Ved synlige skader på pakken skal du reklamere til JBeShop kundeservice indenfor 24 timer pr. telefon 44 18 37 29 eller mail info@JBeshop.dk

• Ved skjult skade skal du reklamere til JBeShop kundeservice hurtigst muligt eller senest inden 5 døgn pr. mail info@JBeshop.dk

Ved anmeldelse af fragtskade, er det meget vigtigt at vi får billeddokumentation af skaden.

  • Hvis du oplever en defekt ved et produkt, skal du oprette en reklamationssag. Dette gøres ved at trykke her.
  • Reklamationsretten for privatkunder er to år fra produktet er leveret, for erhvervskunder og offentlige kunder gælder den ét år.
• De fleste sager er afsluttet indenfor 14 dage, men behandlingstiden kan vare op til 30 dage.

Vores PC-produktion opererer med 48 timers produktion, i de tilfælde hvor vi har alle komponenter på lager i bestillingsøjeblikket..
​​​​​​​
Hvis der er komponenter i PC’en, der ikke er på lager i bestillingsøjeblikket, producerer vi PC’en på 48 timer, efter vi har fået komponenterne på lager.